Translate

środa, 11 lipca 2012

To co kocham-moje makijaże





Uwielbiam makijaż i możliwości jakie on daje.Za jego pomocą możemy każdego dnia oderwać się od szarej codzienności i w mgnieniu oka zmienić się w księżniczkę.Uwielbiam malować i patrzeć jak zmienia się wygląd kobiet.Mam nadzieje, że makijaże się spodobają:)

Dziękuje serdecznie wszystkim, którzy wyrazili zgodę, abym zamieściła zdjęcia:)







Róż w odcieniu delikatnego różu na policzkach i delikatna pomadka w tym samym odcieniu dodaje twarzy niewinności i łagodności.W większości przypadków makijaż smoky eye jest wykonywany w ciemnych kolorach szarości, brązu i czerni, jednak w tym przypadku zdecydowałam się na jego lżejszą formę. Chciałam stworzyć lekko przydymiony, ale nadal dzienny makijaż oka.




Magda potrafi zaakcentować swoją kobiecość w stroju, fryzurze i makijażu. Jest zwolenniczką delikatnych, subtelnych ale i eleganckich makijaży bez przerysowań. Makijaż oka z wyraźnie podkreślonym łukiem brwiowym i łagodnie rozprowadzonymi cieniami w kolorze brązu(harmonizującego z włosami i dodatkami do stroju) przechodzącego w beż.Delikatna rozmyta kreska w kolorze ciemnego brązu intensyfikuje efekt rozmarzonego spojrzenia. .Delikatne lecz precyzyjnie podkreślone usta i wymodelowane za pomocą różu i brązera kości policzkowe dopełniają odświętnego wyglądu makijażu.



Głównym zadaniem w tym makijażu było dla mnie wydobycie wszystkich atutów, podkreślenie urody Natalii ale bez przerysowania. Delikatna, subtelna rozmyta kreska dodaje spojrzeniu niewinnej drapieżności kocich oczu. Precyzyjnie podkreślony henną i wyregulowany łuk brwiowy, wypełnione satynowym różem usta dodają zalotności.

Pokochajmy to, co się świeci

Ostatnio na weselu miałam białą, delikatną sukienkę.Musiałam więc jakoś wzmocnić efekt. Postawiłam na mocne oko z błyszczącymi elementami , dzięki którym byłam niewątpliwie niepowtarzalna. Do tego kosmicznie długie rzęsy dające piorunujący efekt.Jak szaleć to szaleć:)




Sztuczne rzęsy to gwarancja, ze moje oko zostanie zauważone.


Teraz przede mną dwa wesele...trzeba powoli szukać sukienki:)i myśleć nad makijażem.







Spojrzenie zostało lekko przydymione i spowite intrygującym chłodem.Przydymione spojrzenie zapewniła paleta brązowego cienia o różnym stopniu intensywności jednej barwy. Usta w intensywnym kolorze współgrające z makijażem oka.




Otrzymałam prośbę o większą ilość zdjęć z zamkniętymi oczyma.Spełniam więc Ewuniu 
twe życzenie:)



Barwy tego makijażu wprowadzają do zaczarowanego świata romantyzmu i poezji.Wyrazistość
i głębię oczom nadaje błyszcząca zieleń i cień brązowy, pod brwiami lekko rozjaśnione jasnym, matowym cieniem. Na ustach różowa szminka a na policzkach róż w tym samym odcieniu.



Piękno kobiety nie przejawia się w ubraniach, które nosi, w jej figurze lub sposobie w jaki układa włosy. Piękno kobiety musi być widoczne w oczach, ponieważ są one drzwiami do jej serca - miejsca gdzie mieszka miłość. 
                                                                                                        Audrey Hepburn 


Ma­kijaż pod­kreśla urodę ko­biety ale to uśmiech czy­ni ją piękną. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz