Translate

czwartek, 12 lipca 2012

,,Ko­bieta każdą zmianę w życiu, no­wy etap pod­kreśla nową fryzurą."

Ponoć , gdy w życiu kobiety zachodzą pewne zmiany ona wyraża to  poprzez zmianę własnego wyglądu zewnętrznego. To był dla mnie rok ogromnych zawirowań i zmian. Istna karuzela. Dziś jestem inna...nie tylko z wyglądu zewnętrznego, ale przez cierpienie dowiedziałam się ,że jestem silniejsza niż wcześniej. Pamiętajcie, aby nigdy się nie poddawać. Jeśli nawet nie próbujemy skazujemy siebie od razu na przegraną. 




,,Gdy w naszym życiu, lub w nas sa­mych zachodzą nieod­wra­cal­ne zmiany, nie po­zos­ta­je nam nic in­ne­go, jak po­godzić się z rzeczy­wis­tością. Pow­ra­canie do wspom­nień, miej­sc i ludzi z przeszłości, nie zwróci nam daw­ne­go "ja". "


Ostatnio oglądam filmik, który bardzo mnie wzruszył a jego bohater zainspirował i wiele nauczył...





1 komentarz:

  1. Dziękuję Ci bardzo, za to co napisałaś :)
    Takie słowa dodają mi dużo otuchy, naprawdę :)
    Tobie również życzę, żeby wszystko układało się jak najlepiej, bo widzę, że również rzuciłaś studia... :)
    ALe...nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło :)

    Pozdrawiam gorąco i będę tu zaglądać do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń